There was an error in this gadget

Saturday, 17 September 2011

Borang Posting E-GST di buka dalam bulan OKTOBER 2011!! YAhooooo


Keluhan demi keluhan, graduan Fakulti Pendidikan seluruh IPTA sudah melahirkan keresahan ditahap paling kroni. Ada yang sampai nak pi turun laut nak jadi nelayan, ade yang nak jadi penoreh.. Ade yang lebih "frust" menyesal amik bidang PENDIDIKAN.... Antara keluhan-keluhan graduan Fakulti Pendidikan;

" Lebih baik amik bidang lain, kemudian amik GSTT. Leh gak mengajar."..

" Nyesal aku kawen, tapi xdpat posting lagi"

"Klu macam ni susah nye posting, lebih baik suh mak aku suh kawenkan aku."

Kalau nak tahu lebih lanjut lagi leh lah tengok kat Group " Keluhan Hati Graduan Pendidikan" . Macam-macam keluhan yang kalian boleh tengok bagaimana tekanan kelewatan posting ini menekan para graduan yang ade sebahagiannye ade yg berkahwen, kena tanggung keluarga, ade yang sudah beranak.. Siapa yang nak bantu mereka.. Di harap Kementerian Pelajaran Malaysia alert akan ni..

Jap2x... Dengornya ade bahagian atasan iaitu pentadbiran KPM tengah memantau Group FB ni.. Hati2x.. Sampai admin group ni terpaksa memberi peringatan berkali2 yang ahli2 sedang di pantau.. He5x.. Den ni alu2 kan sahaja.. biar KPM ni sedor akan kepayahan yang tergambar dan dizahirkan melalui penulisan...

Borang Posting E-GST di buka dalam bulan OKTOBER 2011!! YAhooooo.... Gembiranya hati penulis.. Harap kalian senantiasa memantau laman web rasmi KPM, benar atau tidak khabar-khabar angin ni.. Bersama-samalah kita berdoa..

 " Profesionalisme Pemangkin Integriti"..
 
  Pak aRab, 2011
  8.10 pm (Lokasi: Gombak Mari)..

7 comments:

  1. i.allah..harap2 penantian berakhir.. amin

    ReplyDelete
  2. insyaAllah...sesungguhnya suatu penantian itu terlalu menntut keesabaran seorg hamba kerdil spt sy ini..:)..terus menanti hikmah yg tersembunyi...

    ReplyDelete
  3. klu pihak atasan KPM nk pantau group ni, pantaulah... itu lg bagus.. biar dorg tau keluhan hati semua graduan pendidikn.. :-)

    ReplyDelete
  4. rakyat diketepikan... pilihanraya diutamakan...

    ReplyDelete
  5. moga2 isu posting akan selesai segera. eden ni ha da xsanggup dah nk menjwb bila org keliling tnyo bilo nk posting...aduyai....hehhehe.kalu bulih esok nk posting...wakakkaa

    ReplyDelete
  6. mungkin ada hikmah disebalik semua ini..mana tahu kita xperlu ikut prosedur biasa.

    ReplyDelete
  7. dah bulan oktober dah.. mana ada?

    ReplyDelete